Qtec logo  

IGEMS Organizer

Organizer modulet hjælper dig med at holde styr på dit arbjede ved at gemme information om plader og emner.
Modulet er opbygget omkring en effektiv SQL database, hvor alle oplysninger gemmes og let kan findes igen.

organizer 1

Part Management
Part Management holder styr på producerede emner, hvor Organizer gemmer oplysning om dato, kunde antal produceret, evt. antal der manger at blive produceret osv.

Sheet Management
Sheet Management ligner Part Management meget, men gennem informationer omkring materialet, tykkels kvalitet, evt ID-nummer osv.
Modulet kan give plader der ikke er udnyttet helt et nyt ID-nummer, med størrelse og hvor der er skåret i pladen, pladen kan udnyttes så meget som mulig.

Production Management
Production Management giver mulighed for at registrer hele produktionen, så det er muligt at gå tilbage CAD tegninger, og finde rapporter og CNC-filer.

Customer Management
Customer Management gemmer oplysninger der vedrør kunder. Det er muligt at gennem dokumenter der vedrør kunden i databasen.

organizer 2Sorter med filter
Da Organizer modulet er baseret på en SQL database, er det mulighed for at søge med forskellige filter, som let kan gemmes og bruges hurtig findes til brug igen.

Ekstra felter
Det er muligt at lave ekstra felter til databasen, som kan bruges som alle andre felter.

Dokumenter
Det er mulig at vedhæfte alle slags dokumenter til kunder, emner, materialer osv.

Rapporter
Der er mulighed for at udarbejde rapporter over mange forskellige opgaver i systemet. Det er muligt at rapportsystemet kan samarbejde med andre software.

Our company is credit worthy according to Bisnode's credit assessment system that is based on a number of decision rules. This credit rating is updated on a daily basis, and always shows the current rating and date.

 

QteC ApS | Lundsbjerg Industrivej 17 | 6200 Aabenraa | +45 7366 2100 | info@qtec.dk   CVR: 28854943 

Copyright © 2014. All Rights Reserved.